Thursday, May 8, 2008

Prayer for Financial Peace

Prayer for Financial Peace

"Dearest God, I know that You are the source of all my good and that You provide for me in all ways. Please help me release the fears that block me from receiving Your gifts. Please help me feel the emotions of peace, gratitude, and financial security and to know that I am Your child upon whom You bestow great blessings. I now stay open to Divine guidance, which perfectly leads me to situations, people, and opportunities that are part of Your plan for my financial peace. I now see and feel myself and everyone else as completely financially secure, and my heart overflows with gratitude and joy at the abundant universe that You created. Thank You, and amen." Doreen Virtue, PhD.

Doa untuk Kedamaian Financial
“Ya Allah Tuhan yang Maha Pengasasih dan Penyayang, Saya tahu bahwa Engkau sumber dari segala kebutuhanku yang Engkau sediakan untukku dalam banyak cara. Tolonglah saya melepaskan ketakutan yang menghalangi dari menerima Pemberian Mu. Tolonglah saya untuk merasakan emosi kedamaian, bersyukur dan keamanan Financial dan untuk tahu bahwa saya adalah hambamu yang menerima berkat dariMu. Saya sekarang membuka diri untuk Bimbingan dari Mu, yang mendorong saya secara sempurna dalam situasi , orang-orang dan kesempatan-kesempatan yang merupakan bagian dari rencana Mu untuk kedamaian Financial saya. Saya sekarang melihat dan merasa diri saya dan orang lain dalam kemananan Financial yang utuh, dan hati saya penuh dengan rasa syukur dan kegembiraan pada keberlimpahan alam semesta yang Engkau ciptakan. Terima Kasih Amin “Persembahan Doreen Virtue,PhD




1 comment:

Anonymous said...

Pak bagus nih blognya ...Boleh ga kami link-kan di Blog Batam Cyber Island ( www.batamcyberisland.com/blog )?